Är jag allt för hoppfull?

Ja.. Är jag allt för hoppfull när jag tycker det känns som att Chickey har blivit lite rundare om magen? Egentligen blir inte magen större förrens dom sista veckorna... Men jag tycker att hon är lite lite rundare och lite mer spänd runt magen. Lille gosegrisen då <3

Hon är ju väldigt kinkig med maten och nu har hon blivit ännu värre! Jag vill ju att hon ska äta ordentligt om det nu är puppisar i magen. Men hon vill knappt äta ens om jag lägger ett ägg i maten. Slickar bara upp äggulan och är nöjd sen. Någon som har tips om vad man kan göra för att få henne att äta?

Idag är det ju Vasaloppet också. Missade det HELT och hållet. Kanske kikar lite på upploppet sen ^^

Ha det gött


Här ser du alla mina meddelanden

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0