Ja Jisses så vart det igång nu då.

Jag VET så väl att man inte ska ha för mycket förväntningar och förhoppningar, men jag kan bara inte låta bli!

Idag har Chickey fått åka till Kalle i alla fall för första parningen. Tycker det är så jobbigt att jag inte kan vara hos henne just nu :( Men hon kommer hem igen om ungefär 10 dagar. Det ser vi fram emot! Jag tror att Chickey ska få träffa Kalle imorgon också för att ha en liten tête-â-tête igen.

Det ska bli så spännande att se om hon faktiskt blir dräktig. Men med tanke på att hon fick 6 valpar hennes första kull, så känns det ju som att hon är riktigt fertil. Och Kalle är ju van så han vet vad han håller på med, och hans matte Carina är ju också väldigt van och vet även hon vad hon håller på med. Så jag tycker faktiskt det känns som att vi har oddsen med oss, och inte mot oss.

Första inlägget i den nya bloggen som är tillägnad mitt lilla troll! Vad tycker ni? Jennie har varit en ängel och hjälpt mig se till att jag får den som jag vill ha den :D

Nu tackar jag för mig och ska gå upp en sväng till svärisarna. Trevlig kväll på er!

Här ser du alla mina meddelanden
Postat av: Cyréne

Åh nu väntar vi med spänning!

2012-02-07 @ 18:54:16
Postat av: Lovisa

Ja fy ja! Väldigt spännande! Håller tummarna så dom nästan går av!

2012-02-07 @ 21:29:21
URL: http://chickey.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0