Ett tag sen jag uppdaterade

Ja som sagt, det var ju ett tag sen jag uppdaterade. Men idag kommer äntligen min lilla hund hem!!! Åh jag ser fram emot det så mycket! Min lilla älsklig <3
Jag pratade med Carina i söndags (12/2) och frågade hur helgen hade gått. Hon sa att hon inte hade sett någon hängning, men att när hon kom in i deras rum tyckte att det luktade som om dom suttit fast. Så det är bara att hålla tummarna. Hon gav mig även lite tips. Som t.ex. hålla koll på tuttarna runt 30e dygnet. Då skulle dom tydligen få lite färgförändringar. Sen kan man ju alltid ultraljuda, och det var bäst att göra på 30e dygnet om man vill se hur många valpar det blir. Fast jag är mest intresserad av att veta OM hon har valpar i magen.
Nu väntar vi med spänning!

(bilden är på mitt lilla troll i somras. Hon låg och sov på min mage)


Här ser du alla mina meddelanden

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0